Hoe plaats ik een bestelling?

Je plaatst jouw favoriete zelfzorg-items in het winkelmandje, vult bij de checkout al je gegevens in en rekent vervolgens af via een gekozen betaalmethode. Nadien krijg je van ons een bevestigingsmail. Krijg je deze mail niet? Contacteer ons via info@mijnzorgbox.be.

Account aanmaken

Voor het afrekenen ben je niet verplicht een account aan te maken maar het is wel sterk aangeraden om je bestelling op te volgen en retourprocessen eenvoudiger te maken. Je kan een account aanmaken in de checkout of via het accounticoon in de rechterbovenhoek van de webshop.

Mijn bestelling is geannuleerd, wat nu?

Krijg je een mail dat je bestelling is geannuleerd en weet je niet waarom? Stuur ons een mail via info@mijnzorgbox.be. Wij helpen je daar met veel plezier verder. 

Hoe lopen de betalingen?

Alle betalingen lopen via een versleutelde omgeving van Jouwweb. Op deze manier wordt er geen inbreuk gemaakt op je privacy en verloopt alles op een veilige manier. 

Bij het uitblijven van je betaling, worden je gewenste producten niet verzonden. Goederen blijven de eigendom van onze onderneming tot volledige betaling van hoofdsom en kosten.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij Zorgbox kan je betalen met Bancontact, Maestro of cash (enkel bij afhaling). 

Leveringen

De fysieke producten worden binnen de week verzonden naar uw opgegeven adres. Naargelang de drukte bij de pakjesdienst, kan de effectieve levertermijn verschillen. Hiervoor is Zorgbox niet verantwoordelijk. Bij uitzonderlijk lange levertermijn is onze onderneming bereikbaar en contacteren wij de pakjesdienst met uw vragen. Online producten zoals webinars worden binnen de week via email bezorgd. 

Leveringen verlopen in België met Bpost, PostNL, Mondial Relay of Homer, en voor Nederland met PostNL. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, krijg je automatisch een track & trace code waarmee je je bestelling kan volgen. Heb je deze mail niet ontvangen? Contacteer ons dan via mail. Wij bezorgen jouw unieke track & trace-code. 

Je kan de fysieke aankoop ook komen ophalen op volgende adressen. Dit kan enkel na afspraak: 

  • Nieuwstraat 4, 1880 Kapelle-op-den-Bos
  • Kouter 88, 2811 Leest

Wat is de prijs voor verzending?

Wij vragen 6,65 euro verzendkost voor thuislevering of pick-up in een afhaalpunt. 

Retourneren

Niet tevreden met je bestelling? Jammer om te horen. Meld je retour aan via info@mijnzorgbox.be.

 

Retourneren kan: 

🧡 Binnen de 14 dagen na ontvangst van je pakket. 

🧡 Als items onbeschadigd/niet gebruikt zijn en zich in perfecte staat bevinden

🧡 Kosten verbonden aan de retour zijn steeds voor rekening van de afzender

🧡 Items in sale kunnen ook geretourneerd worden.

Geld-terug-garantie

Wij hanteren een geld-terug-garantie. Enkel indien er schade is aan het pakket of het pakket zou onvolledig zijn, dan kunnen wij het volledige bedrag niet terugbetalen. Wij zullen dan een schadevergoeding aanrekenen die kan variëren van 1 euro tot de totale waarde van het pakket. 

Wanneer je pakket buiten de retourneertermijn van 14 dagen valt, vervalt je recht op de geld-terug-garantie.